.:Spadek mocy silnika:.

Przyczyna-silnik:
- zmniejszony przekrój kanału wydechowego cylindra, wskutek osadzającej się w nim warstwy nagaru
- zapieczone pierścienie tłokowe
- zbyt duże pasowanie między tłokiem a cylindrem
- nieszczelność między głowicą a cylindrem
- zużyty pierścień uszczelniający wał korbowy

Przyczyna-gaźnik:
- dysza główna częściowo zatkana (brud lub woda w paliwie)
- zakłócenia w dopływie paliwa do gaźnika (zanieczyszczony zawór odcinający, osadnik lub otwór odpowietrzający w korku zbiornika)
- zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej
- nieszczelny kołnierz przyłączeniowy

Przyczyna-zapłon:
- zbyt opóźniony zapłon
- zbyt słaba iskra (nieprawidłowa regulacja zapłonu)
- silnie zużyte styki przerywacza

Przyczyna-układ ssący lub wydechowy:
- zanieczyszczony filtr powietrza
- zdławiony dopływ powietrza (komora ssąca zatkana kawałkiem materiału lub zapasową dętką)
- zmniejszony przekrój otworów wylotowych w tłumiku, wskutek osadzającej się w nich warstwy nagaru
- zatkany otwór wylotowy w końcowym elemencie tłumika

 


 

Copyright© by Admin 2004